Is de nieuwsbrief niet goed zichtbaar? Klik dan hier om de nieuwsbrief online te bekijken.dmailerping
Refresj

“Geen probleem, dat doen wij wel even!”

Servicegerichtheid is een van de kwaliteiten van Refresj. Hier zijn wij trots op en dit heeft ons gebracht tot het punt waar wij nu zijn. Wij hebben ons ontwikkeld tot een volwaardige partner op gebied van online marketing en hebben een sterke groei meegemaakt in opdrachten en klanten. De uitdaging nu is om de servicegerichtheid op niveau te houden!

Kernkwaliteit:
Servicegericht
  ➔  Valkuil:
Wispelturig
  ➔  Allergie:
Rechtlijnig
  ➔  Uitdaging:
Grens stellen

Om het hoge serviceniveau te kunnen waarborgen is het noodzakelijk om grenzen te stellen en de opzet van onze helpdesk te veranderen. Door de toenemende vraag zijn wij genoodzaakt om per 1 juli aanstaande kosten in rekening te brengen voor het raadplegen van onze helpdesk. Speciaal voor onze klanten hebben we nu twee oplossingen:

Refresj - Helpdesk service

Welk pakket past het best bij jou?

Refresj blijft gewoon Refresj en wij laten onze waarden natuurlijk niet los. Wij willen onze bestaande en toekomstige klanten nog heel lang hetzelfde serviceniveau blijven bieden en daarom voeren wij deze wijziging door.

Om te voorkomen dat de rekening voor bepaalde klanten te hoog oploopt, hebben wij de “Helpdesk service” in het leven geroepen. Voor een vast laag bedrag per maand heb je recht op een uur Helpdesk service. Dit is een besparing van 55% op het standaard tarief van €80,- per uur! 

Uiteraard ben je niet verplicht om een pakket te nemen. Bij het raadplegen van de helpdesk, zonder één van onze pakketten, brengen wij dan per gesprek of e-mail minimaal 10 minuten van onze tijd in rekening. 

Wil je meer informatie of wil je een pakket aanvragen?
Klik dan op de onderstaande button.

Pakket aanvragen!

» Aanmelden nieuwsbrief
» Afmelden nieuwsbrief
» Contact Refresj
Refresj
Burgemeester Elsenlaan 325
2282 MZ Rijswijk

E: info@refresj.nl
T: 070 - 399 79 34
» Facebook
» LinkedIn
» Twitter